sunnuntai 18. marraskuuta 2012

you shoot me down, but i don`t fall

long time no see. sori kauheesti kun musta ei oo kuulunu mitään. no en ala selittää sitä mitenkää en oo vaa jaksanu eikä oo tullu otettuu kuvia. koulu vie kaikki voimat 34 viikkotuntia. jees.

voin mä sen verran viikon lopusta kertoo. perjantaina isä oli tosi ihana. se tilas mulle abercrombielta hupparin ja pöksyt (yht.126e+postikulut) ja hollisterilta pöksyt (41e+postikulut) oikeesti en malta oottaa vielä 9 päivää et ne saapuu postii! laitan niistä sitten kuvaa tänne, kun ne tulee.

lauantaina lähdettiin äitin kanssa kaupungille ostettiin(tai äiti osti) hautajaisiin mekko,kengät ja polero. sen jälkeen menin iinan ja niinan kaa kiertelee. nähtiin edithiä siinä ja sitten jessikaa, annia ja sofiaa. olin hetken niitten kanssa ja lähin kotii ku en jaksanu olla kauempaa.
 
ostokset: iphonen kuori: 4.95 h&m, peitepuikko juttu: sokos hintaa en muista, puuteri: sokos n.15e? ja toi puuterin levitin :D oisko ollut n.2-4e sokos

illalla vielä menin iinalle siel oli minä,iina,juuni,pinja ja niina. meil oli tosi kivaa käytiin ekana hakemassa prismasta herkkuja ja sen jälkeen tultiin iinalle. soitettiin musiikkia ja pelattiin kinectillä (miten iikinä kirjotetaankaan) lähettiin juunin kanssa joskus yheksältä.

tänään eli sunnuntaina aamupäivällä oli reenit, sen jälkeen tulin kotii, söin ja lähin alisalle. käytiin kaupassa ostaa karkkia ja beniä ja mentii alisalle. oltii siellä hetki ja lähettii keskustaan, olin tietenki lähteny kollarit jalassa alisalle ja se häiritsi mua keskustassa ihan hirveesti nii kävin ostamassa farkut :D tavattiin jessika ja anni oltiin niitten kanssa mut jessika lähti jonnekki nii oltii vaa annin kaa. keskustasta mentii alisalle ja äiti tuli hakemaa mua kotiin, nyt meen kattoo BigBrotheria joten heippa!




4 kommenttia: